wishlist

საგარანტიო პირობები

იურიდიული პირებისთვის

საგარანტიო მომსახურების ძირითადი პირობები

საგარანტიო მომსახურება ფარავს მწარმოებლის  მიერ დადგენილ საგარანტიო პირობებს.

საგარანტიო მომსახურება გულისხმობს პროდუქციის უფასოდ შეკეთებას საგარანტიო ვადის განმავლობაში.

საგარანტიო მომსახურება ვრცელდება მხოლოდ პროდუქციის ქარხნულ წუნზე.

საგარანტიო მომსახურების გაუქმება

საგარანტიო მომსახურება უქმდება/არ ვრცელდება, თუ:

  • გასულია საგარანტიო ვადა;
  • არ არის წარმოდგენილი შესყიდვის დამადასტურებელი დოკუმენტი და შესაბამისად შეუძლებელია პროდუქცია იდენტიფიცირება;
  • არ იკითხება ან ამძვრალია სერ/ნომერი, იმეი კოდი და შესაბამისად შეუძლებელია პროდუქციის იდენტიფიცირება;
  • დეფექტი/ზიანი გამოწვეულია მექანიკური ზემოქმედების შედეგად და არ წარმოადგენს თავდაპირველ წუნს;
  • დეფექტი/ზიანი გამოწვეულია შენახვისა და მოხმარების წესის დარღვევის გამო;
  • დაზიანება გამოწვეულია კომპიუტერული ვირუსის ან შეუსაბამო ფაილ(ებ)ის მიერ;
  • დაზიანება გამოწვეულია მოწყობილობის ფუნქციონირების ადგილზე ელ.ქსელის გაუმართაობით ან ელექტროენერგიის მომწოდებელი კომპანიის ბრალით;
  • წუნი გამოწვეულია მომხმარებლის მიერ ექსპლუატაციის და შენახვის წესების/პირობების დარღვევით;
  • წუნი, რომელიც გამოწვეულია, მომხმარებლის მიერ ჩატარებული არაკვალიფიკაციური სარემონტო/სამონტაჟო სამუშაოების შედეგად;
  • წუნი გამოწვეულია მომხმარებლის მიერ არალიცენზირებული პროგრამების გამოყენების გამო;
  • წუნი გამოწვეულია სამონტაჟო ან საგარანტიო სამუშაოების შესრულებით, რომელიც განხორციელებულია კომპანიის/მწარმოებლის ინსტრუქციის დარღვევით ან/და არაუფლებამოსილი პირის მიერ. 

მომსახურების ვადა

საგარანტიო მომსახურების მიღებისთვის მომხმარებელმა უნდა მიმართოს კომპანიას: თბილისი, ვანის #3 (ნაკვეთი 8/7)

მისამართზე ცრუ გამოძახება არის ფასიანი და ანაზღაურდება მომხმარებლის მიერ. ცრუ გამოძახების ღირებულება ტრანსპორტირების გათვალისწინებით შეადგენს 30 (ოცდაათ) ლარს.

საგარანტიო მომსახურება განხორციელდება პროდუქციის დატოვებიდან 30 (ოცდაათი) კალენდარული დღის ვადაში. ზოგიერთ შემთხვევაში შესაძლოა საჭირო იყოს დამატებითი ვადა, რაც ეცნობება მომხმარებელს.

პროდუქციის კომპანიაში დატოვების გარეშე, მომხმარებელი ვერ მიიღებს საგარანტიო მომსახურებას.

 

ფიზიკური პირებისთვის

თითოეული მომხმარებელი სარგებლობს „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონით გათვალისწინებული კანონისმიერი გარანტიის უფლებით.

მომხმარებლის ძირითადი უფლებები

1. თუ პროდუქცია ნაკლის მქონე აღმოჩნდა, მომხმარებელს უფლება აქვს, კომპანიას მოსთხოვოს ნაკლის აღმოფხვრა (საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, ფასის შემცირება) ან გავიდეს ხელშეკრულებიდან.

2. პროდუქციის შეკეთება და შეცვლა მომხმარებლის პირველი რიგის უფლებებია. მომხმარებელს უფლება აქვს, კომპანიას მოსთხოვოს პროდუქციის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ეს, პროდუქციის ბუნებიდან გამომდინარე, შეუძლებელია ან არათანაზომიერ ან შეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს.

3. პროდუქცია შეკეთებული ან შეცვლილი უნდა იქნეს გონივრულ ვადაში, ისე, რომ მომხმარებელს არ შეექმნას მნიშვნელოვანი შეფერხება პროდუქციის ბუნებისა და იმ მიზნის გათვალისწინებით, რომლისთვისაც მან ეს პროდუქცია შეიძინა.

4. პროდუქციის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა გულისხმობს კომპანიის მიერ ყველა ხარჯის (მათ შორის, ფოსტის, სამუშაო ძალისა და მასალების ხარჯების) გაწევას, რომლებიც საჭიროა საქონლის ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად.

5. მომხმარებელს უფლება აქვს, მოითხოვოს პროდუქციის ფასის შემცირება ან უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ არსებობს ერთ-ერთი შემდეგი პირობა:

5.1. პროდუქციის შეკეთება ან შეცვლა შეუძლებელია;

5.2. კომპანიამ პროდუქცია გონივრულ ვადაში არ შეაკეთა ან არ შეცვალა და მომხმარებელმა ხელშეკრულების შესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა;

5.3. კომპანიის მიერ პროდუქციის შეკეთება ან შეცვლა მომხმარებელს მნიშვნელოვან შეფერხებას შეუქმნის;

6. მომხმარებელს უფლება აქვს, ხელშეკრულებიდან გასვლის შემთხვევაში მოითხოვოს ხელშეკრულების შეუსრულებლობით მიყენებული ზიანის ანაზღაურება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.

7. მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ პროდუქციის ნაკლი უმნიშვნელოა.

8. იმის განსაზღვრისას, თუ რამდენად არათანაზომიერია ან შეუსაბამოდ დიდია ხარჯი, გათვალისწინებული უნდა იქნეს შემდეგი პირობები:

8.1. პროდუქციის ან მომსახურების ფასი მისი ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის შემთხვევაში;

8.2. პროდუქციის ან მომსახურების ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შეუსაბამობის ხარისხი;

8.3. პროდუქციის ნაკლის მომხმარებლისთვის შეფერხების შექმნის გარეშე აღმოფხვრის ალტერნატიული შესაძლებლობა;

კანონისმიერი გარანტიის ვადა და პირობები

მომხმარებელს უფლება აქვს ისარგებლოს კანონისმიერი გარანტიით პროდუქციის მიღებიდან 2 (ორი) წლის განმავლობაში.

თუ მომხმარებელმა პროდუქციის ნაკლი მისი მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის განმავლობაში აღმოაჩინა, საწინააღმდეგოს დამტკიცებამდე იგულისხმება, რომ ნაკლი არსებობდა პროდუქციის მიწოდებისას, თუ, პროდუქციის ბუნებიდან ან ნაკლის ხასიათიდან გამომდინარე, ეს შესაძლებელია. ამ შემთხვევაში მტკიცების ტვირთი მოვაჭრეს ეკისრება. თუ მომხმარებელმა პროდუქციის ნაკლი მისი მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის შემდეგ აღმოაჩინა, იმის მტკიცების ტვირთი, რომ ნაკლი არსებობდა პროდუქციის მიწოდებისას, მომხმარებელს ეკისრება.

საგარანტიო მომსახურების გაუქმება

საგარანტიო მომსახურება უქმდება/არ ვრცელდება, თუ:

  • გასულია საგარანტიო ვადა;
  • არ არის წარმოდგენილი შესყიდვის დამადასტურებელი დოკუმენტი და შესაბამისად შეუძლებელია პროდუქცია იდენტიფიცირება;
  • არ იკითხება ან ამძვრალია სერ/ნომერი, იმეი კოდი და შესაბამისად შეუძლებელია პროდუქციის იდენტიფიცირება;
  • დეფექტი/ზიანი გამოწვეულია მექანიკური ზემოქმედების შედეგად და არ წარმოადგენს თავდაპირველ წუნს;
  • დეფექტი/ზიანი გამოწვეულია შენახვისა და მოხმარების წესის დარღვევის გამო;
  • დაზიანება გამოწვეულია კომპიუტერული ვირუსის ან შეუსაბამო ფაილ(ებ)ის მიერ;
  • დაზიანება გამოწვეულია მოწყობილობის ფუნქციონირების ადგილზე ელ.ქსელის გაუმართაობით ან ელექტროენერგიის მომწოდებელი კომპანიის ბრალით;
  • წუნი გამოწვეულია მომხმარებლის მიერ ექსპლუატაციის და შენახვის წესების/პირობების დარღვევით;
  • წუნი, რომელიც გამოწვეულია, მომხმარებლის მიერ ჩატარებული არაკვალიფიკაციური სარემონტო/სამონტაჟო სამუშაოების შედეგად;
  • წუნი გამოწვეულია მომხმარებლის მიერ არალიცენზირებული პროგრამების გამოყენების გამო;
  • წუნი გამოწვეულია სამონტაჟო ან საგარანტიო სამუშაოების შესრულებით, რომელიც განხორციელებულია კომპანიის/მწარმოებლის ინსტრუქციის დარღვევით ან/და არაუფლებამოსილი პირის მიერ. 

კომერციული გარანტია

იმ შემთხვევაში, თუ მწარმოებლის მიერ დადგენილია საგარანტიო ვადა, რომელიც არის 2 (ორი) წელზე მეტი, პროდუქციაზე მომხმარებლისთვის მიერ მისი მიღებიდან 2 (ორი) წლის შემდეგ გავრცელდება მწარმოებლის გარანტია („კომერციული გარანტია“). პროდუქციის მიღებიდან 2 (ორი) წლის შემდეგ წუნის გამოვლენის შემთხვევაში პროდუქცია, რომელზეც ვრცელდება კომერციული გარანტია, დაექვემდებარება შეკეთებას. 

კომერციულ გარანტიაზე ვრცელდება წინამდებარე საგარანტიო პირობებით განსაზღვრული საგარანტიო მომსახურების გაუქმების პირობები.

მომსახურების ვადა

საგარანტიო მომსახურების მიღებისთვის მომხმარებელმა უნდა მიმართოს კომპანიას: თბილისი, ვანის #3 (ნაკვეთი 8/7)

მისამართზე ცრუ გამოძახება არის ფასიანი და ანაზღაურდება მომხმარებლის მიერ. ცრუ გამოძახების ღირებულება ტრანსპორტირების გათვალისწინებით შეადგენს 30 (ოცდაათ) ლარს.

საგარანტიო მომსახურება განხორციელდება პროდუქციის დატოვებიდან 30 (ოცდაათი) კალენდარული დღის ვადაში. ზოგიერთ შემთხვევაში, როდესაც საჭიროა პროდუქციის შეკვეთა  შესაძლოა საჭირო იყოს დამატებითი ვადა (10-12 კვირა), რაც ეცნობება მომხმარებელს.

პროდუქციის კომპანიაში დატოვების გარეშე, მომხმარებელი ვერ მიიღებს საგარანტიო მომსახურებას.

კონტაქტი
to-top